Friday, March 20

saat main bowling

nie gambo kat tempat bowling baru2 nie

kali pertama aku main bowling dekat kuantan,parkson kuantan.waktu itu aku pakai baju kurung mase itu aku baru sahaja pulang dari kenduri rumah kawan aku punye mak cik,so kitorang terus pergi bandar dan kawan lelaki aku itu ajak pergi main bowling.tapi aku tidak main hanya temankan sahaja.selepas itu kawan aku bagi la aku tes main kan.aku pun terus pegang bola bowling itu,kawan aku pun ajar la aku macam mane nak main.itulah kali pertama aku pegang bola bowling..balingan aku tersasar ke longkang tapi aku tetap suke sebab pertama kali aku pegang bola bowling..kali kedua aku main bowling dekat eh' aku pun dah lupe aku main laki kedua itu dekat mana sory ek.aku dah ingat dah aku main bowling kali kedua dekat bahau mase itu aku duduk rumah kawan aku.die ajak main bowling aku on je la kan,de la abang die teman kan yang paling memalukan dalam hidup aku aku g campak bola bowling itu kat belakang bukan dekat depan.bapak maluuuuuuuuuuuu gileeeeeeeee r mase 2...muke aku merah padam r mase tu.peristiwe tu aku tidak akn lupe sampai aku mati.walaupun dah 2 tahun kejadian tu.masalahnye mase tu bola yang aku pegang tu bola kawan aku punye 2 yang tercampak ke belakang.aku dah fobia dah mase 2 tapi aku wat xreti je,jenis aku lak fobia sekejab je.pas tu aku main lagi tapi aku asyik ingat je la peristiwe tu setiap kali aku pegang bola bowling dengan hati-hati.yang tahu aku punye peristiwe nie 4 orang je aku,alin.sha dan along abang alin.sampai sekarang diorg nie x pernah pun bukak cerita tentang bola bowling yang ke belakang tu.aku pun sebenarnya malu nak cerita tapi rehdokan hati je la kan,sume 2 dah jadi kenangan aku dan kawan2 aku,mase kejadian tu kawan aku nak gelak tapi sebab aku kwan diorg kan diorg gelak ckit je.......aku pun gelak jugak sampai merah padam muke aku tahan malu lagi satu.last aku main bowling dengan en syed ahmad fashruddin,die yang belanje.hehehehe

1 comment:

  1. Takpe, apa-apa yang kita belajar pada mulanya memanglah tak biasa, lama-lama akan jadi benda yang kita biasa atau terror! Main bowling hari Sabtu hari tu ok je, takdelah 'amatuer'.... Teruskan menimba apa-apa ilmu untuk menjadikan kita matang dan dewasa menghadapi dunia yang teramat mencabar ini.....

    ReplyDelete