Friday, March 20

munajat cinta








Ya Allah


jika aku jatuh cinta cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanye padaMu agar tambat kekuatan untuk mencintaiMu

Ya Muhaimin


jika aku jatuh cinta,jagalah cintaku padanye agar tidak melebihi cintaku padaMu

Ya Allah


jika aku jatuh hati,izinkan lah aku menyentuh hati seseorang yang hatinye terpaut padaMU agar tidak jatuh dalam jurang cintaMU.....

Ya Rabbul Izzati


jika aku rindu rindukanlah aku pada seseorang yang merindukan syahidMU......

Ya Allah


jika aku rindu jagalah rinduku padanyaagar tidak lalai aku rindukan syurgaMU.................

Ya Allah


jika aku menikmati cinta kekasihMU,

jangan lah kenikmatan itu melebihi kenikmatan bermunajat di sepertiga malam terakhirMU........


sambungan>http://yayatun.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment