Thursday, June 4

keindahan rumahku

salam,
hari pertama aku kat kampung...suasananya amat aku rindui kerana selama 3 bulan aku tidak pulang ke kampung.suasana kampung yang amat aku suke kerna kemeriahan majlis kenduri...hari ahad nie kawan aku kawen...malang untuk die kerana die telah dipakse kawen dengan pilihan bapak die...kesian tapi die terima dengan redho je,tapi klu aku,aku dah lari dah dari rumah...hahaha huhuhu,x de lah gurau je...tapi aku memang x sanggup untuk kawen dengan orang yang aku tak kenal...boleh gileee r aku klu aku buat cm ne die buat sekarang nie...aku respek r minah nie sanggup hidup dengan orang yang die x cinta..pape pun aku ucapkan selamat pengantin baru untuk Siti Norfazillah Binti Hamid yang akan melalui gerbang perkahwinan pada 7/6/09 nie....


sekian untuk edisi orang kampung......

1 comment: