Thursday, May 28

hari terakhir

salam,
hari adalah hari yang last untuk aku berada di itp......dan selepas nie aku tidak ada lagi di bumi itp yang bergitu' bermakna' bagi aku.....sepanjang aku belajar kat itp nie aku hanya kenal beberape orang studen je yang lain memang aku tak knl tambah tambah lagi senior...sepanjang setahun aku berada di itp aku mesti akan nampak muka muka baru walaupun mereka itu senior kami....dunia aku hanya di kelas sahaja...dan ketika aku pratikal di itp jugak dunia aku hanya di open lab je....sepanjang aku duduk openlab la aku dapat ramai sikit kawan


aku gelarkan mereka dengan 'geng open lab'diantara geng openlab nawi,kamal,frog,wan,kak pae dan lenny and the geng...mereka diantara aku panggil 'geng openlab' kerana mereka adalah pelanggan tetap.thank kerna sudi kawan dengan aku.aku sebenarnya nk mintak maaf pada semua yang mengenali aku di itp kerna mungkin aku tidak lagi jejak di itp.maaf ku pohon pada geng open lab aku banyak gak r dose ngan korang sume


pada mereka yang banyak memberi aku sokongan dari belakang seperti zuliani irni binti zulkarnian terima kasih kerana sudi menjadi sahabat aku..aku x kan lupe kawan yang telah banyak menolong aku dari segi mental dan fizikal...dan pada yaya toreeee atau name sebenarnya hayatun binti mansor aku mohon juga kemaafkan ne la tau aku de sakit akan ati ko tanpa aku sado.ingat lagi x ngan mus 'tersado' hahahaha aku tiru ayat die.....


last sekali pada en farhat yang sudi ambik aku sebagai budak pratikalnye selame tiga bulan nie...saya tahu en banyak makan hati ngan saye sebab mulut sye yang banyak menjawap pe yang en cakap....maafkan saye jika en terasa dengan saye selame ini...dan halal kan makan dan minum saye selame dengan en farhat.....


aku mintak maaf banyak dekat korang sume yang banyak menolong aku x kira dari segi pape pun...aku amat berterima kasih......kenangan dengan korang semua tidak akan aku lupe kan dan pada mereka yang aku tidak sebut namenye aku memohon maaf jugak.tak aku lupekan pada en harris walaupun hanya sekejap aku kenal dengan nya aku amat berterima kasih kerna sudi berberi tunjuk ajar pada kami walaupun sedikit..kami sangat menghargainya.dan en kaff juga de dalam blog sye terpanggil pakcik kafi...mohon maaf juga ea dan thank sebab ajo pasal cetak pada mase lawatan hari tu


sekian untuk edisi hari terakhir orang kampung di itpypj ...

3 comments:

  1. Semoga apa yg telah dipelajari dapat digunakan sepenuhnya bila menjejaki alam pekerjaan...Sy ucapkan semoga maju jaya dan berterima kasih atas segala kerjasama awak berdua...Kalau nk info terkini dr saya, jgn lupa masuk selalu forumNP, mana tahu boleh join aktiviti2 kitaorg...adios...

    ReplyDelete
  2. Saya harap Zita akan lebih berusaha dan lebih fokus terhadap kerjaya dan cita-cita. Zita ada potensi untuk berjaya, cuma jangan cepat putus asa bila kita menghadapi kesulitan / kesusahan, jangan rasa kita ni bagus padahal kita ni pun ilmu didada pun tak cukup! Apa-apa hal saya hendak meminta maaf terhadap apa salah silap saya terhadap Zita, terngumpat, terkutuk, termaki, terhina, teraba, terpegang, tertenung, terngurat, terhalau, dan apa-apa yang Zita rasa tak best selama saya mengajar/mendidik/mengarah Zita selama 3 bulan bersama, Akhir kata inilah kata-kata akhir daripada seorang juruteknik tua yang membawa wira tua ini. Semoga Zita bahagia disisi keluarga tersayang dan "abang" tersayang, Sekian, wassalam.........

    ReplyDelete
  3. so sekarang nie....en farhat la wiratua?????????????????bio betik en.....

    ReplyDelete