Tuesday, April 7

citer aku

hari ini tanggal 07/04/09,aku diberi tugasan mengenai mencari tamplates yang amat membosankan bagi aku.aku dah siapkan dalam masa setengah jam sahaja..aku dapat mencari dalam 20 sahaja.kerana joomla24 mempunyai tamplates yang sedikit,dan tidak skema seperti yang aku kehendaki itulah yang aku dapat sedikit sahaja.oleh kerana aku sudah mencari tamplates jadi aku pun tidak tahu untuk membuat apa lagi.dan dua tiga hari ini di openlab ramai orang mengunjungi mungkin mereka tiada kelas tapi yang paling menyakitkan hati aku ialah mereka bising gilee.main je la MY jangan la bising2 nanti aku yang kne tau.aku sudah tidak sabar untuk masuk ke dalam kelas.aku tidak selesa di openlab disebabkan segelintir dari mereka membuat bising.lagi menyakitkan hati aku dah masuk openlab itu tidak reti nak tutup balik pintu.nak je aku suruh en farhat bom terus pintu itu bagi terbukak jer.....

No comments:

Post a Comment