Wednesday, March 18

site

aku kena taip pasal site pulak hari ini.agak membosankan aku sebenarnya sudah malas nak menaip.aku dipaksa oleh en farhat,pada site tu aku hanya letakkan gambar pada muka hadapan dan salam perkenalan je.esok pulak aku sambung aku penat gila hari nie,pening kepala aku.
aku rasa esok baru aku start taip lagi banyak kot..hari nie sedikit kecewa dan sedih x boleh nak taip banyak-banyak.aku rase site nie lebih susah kot berbanding dengan blog.aku rase...........
k la aku sambung esok je la.


hari nie aku tidak tahu aku hendak letak apa dalam site tu...pening dah kepala otak aku nie.
aku ne la reti sangat buat site nie nak kaji pn malas.x larat la nak kaji ari nie,malas aku mengatasi segalanya.aku tidak tahu bahawa aku sangat lah penat 23 ari nie..mungkin penat pemikirkan die.lebih tepat x de mod nak kaji.aku nie asyik mengadap komputer jer nek pening dah nie..mata pun nak juling dah mengadap pc dan tidak lame lagi aku akn pakai kanta sebesar gelang tangan yang menjadi trend sekarang.hehehehehehe


http://sites.google.com/site/minumsoyadulu

http://sites.google.com/site/animasivisual2

1 comment:

  1. Takpe! Cekalkan hati! Memang lah bosan nak belajar benda yang kita tak tahu atau tak biasa, tapi takpe, besok, lusa dan seterusnya akan lebih baik lagi, InsyaAllah.....

    ReplyDelete