Tuesday, March 31

hari yang membosankan


inilah kawan aku yang pergi itu




hari ini 31/03/09 adalah hari yang membosankan.kerana aku tidak tahu untuk melakukan sesuatu perkerjaan pun disebabkan kebosanan yang kritikal.sehingga aku kehilangan idea untuk website aku yang separuh siap.aku tidak mampu untuk siapkan pada hari ini..mungkin kerana aku sekarang tidaklah berapa sihat,mungkin antibodi aku yang tidak berapa kuat menyebabkan aku hampir diserang penyakit demam yang biasa sahaja.batuk yang kritikal dan selsema.sebab munasabah lagi kerana pemergian kawan yang memberi kami senyuman sepanjang berada di open lab dimana kami selalu berkumpul dan bekerja.Disini kami bertemu dan disini kami berpisah.selepas ini tiada gelak tawa dan usik mengusik lagi dari mereka lagi,tetapi apa yang datang pasti akan kembali.mereka kembali ke kolej bukannya ke alam barzah....hehehehe,itulah soleh dan amrie.diorang adalah penganti bagi madie dan fixed yang dahulu sentiasa membuat kami ketawe dengan riang tanpa menghiraukan orang disekeliling kami.aku dan kawan aku menganggap mereka sebegitu,kini kami sendiri tanpa teman yang boleh membuat kami ketawa.berkemungkinan itu juga aku bosan pada hari ini,dan kesihatan aku tidak membenarkan untuk aku "mengupgrade" web site animasi aku.


salam,
papai

No comments:

Post a Comment