Monday, May 25

novel baru!!!!

salam,
semalam aku keluar dengan kawan kawan aku,aku de la ajak kawan lelaki dan geng orang kampung tu kononnye geng orang kampung nk belanje diorang tapi diorang sume x nk,nk buat mcam ne kan,dalam perancangan geng orang kampung nk la men bowling ngan mereka sebab geng orang kampung pun dah nk blah kan dari itp nie,kami bertiga mungkin tidak akn berjumpa dah di mase akn datang......aku pun x nk la pakse orang yang x sudi,so aku bio je la ...lagipun kami 3 orang keluar je la dalam rancangan kami nak keluar berenam dah sume x nak kami kua je bertiga....
sebenarnya aku peminat novel...so semalam aku beli la sebuah novel yang lame aku idam idam kan cinta dua jiwa dah lame aku nk beli tapi keadaan kewangan aku tidak mengizinkan.....dan sekarang sudah pun habis membacenya,ceritanya tentang seorang pelajar yang mengalami kemalangan meyebabkaan otak nye hilang ingatan.tu je yang dapat aku tuliskan untuk novel nie...klu korang nak tahu lebih lanjut sila la beli novel tu dengan harga RM18.00 sahaja.aku habiskan bace novel tu dalam mase x sampai satu hari dalam 8 jam je kot.....aku start bace pukul 6 pm dan habis pukul 2 am.suasana semalam sedih sebab kami krke bermula dengan lagu yang sedih...kami mengs dalm krke semalam sebab kami nk berpisah x lame lagi...suasana terus jadi muram dan suram....kami nynyi lagu saat terakhir st12 dan berakhir dengan lagu memori daun pisang ...yang terakhir tu menjadikan sedikit gembira pada geng orang kampung.

nilah geng orang kampung

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wei..sedihnye...huhuhu

    eh tapi cite ko punye novel tu mcm best je...tp klo aku bace agaknye ble la bole abes ek...hehehehe

    ReplyDelete
  3. AKU RSE KLU KO BCE PUN X KAN HBS KOT...KO KAN X SKE

    ReplyDelete