Tuesday, May 12

kerja gilee


salam,
bende ini berlaku pada ahad yang lepas dimana keadaan orang-orang kampung dalam hostel yang mereka duduki sekarang...dah la pagi sabtu tu x de pagi bagi orang-orang kampung kerana bangun pukul 2 petang...bayangkan la wanita bangun pukul 2 petang...memang x ley buat bini langsung.....maklum la mase tu lak kami nie x ley solat.nak dijadikan cerita hari esoknya,aku bangun je tido terus capai fail NCS buat sampai petang...tengah aku kusyuk buat fail NCS,aku pandang la belakang sekali aku tengok si kawan orang kampung tengah selubung selimut jadikan sebagai tudung...bayangkan lawak x lawaknye masa tu......pas tu depan diorang lak de la maruku dan jeruk pelam....pastu kat tangan diorang de buku mestika...berlakon la macam mengaji,padahal kat tangan buku mestika bukan al quran pun.....ish2 teruk2.siap berlakon lagi.aku pun ambik la gambo diorng ngah macam tu. nie ngah buat buat mengaji


nie la die keje yang di buat oleh orang kampung pada hari ahad lepas pada tarikh 10/5/09.dan kepada member yang dalam pic tu jangan la mre ek.....memang korang je watak dalam cerita aku.x de orang lain dah

2 comments:

  1. Kesian nampak mereka di gambar tu, inilah nama 'orang2 kampung' rupanya! Sodih betul, tudung tk mampu beli kena pakai selimut, makan petang/malam ngan meruku ngan jeruk je? Ishk, Ishk, Ishk x 1 juta.......

    ReplyDelete
  2. kisahnyeeeee....di belakang tabir hidup org kampung.....

    ReplyDelete