Wednesday, May 13

Kene Buli

salam,
semalam aku kene buli dengan budak bilik aku....yang bergelar orang kampung,yang menyakitkan hati aku diorang tu buli aku dengan menyuruh aku buat perkara yang bukan -bukan nasib baik yang diorang suruh aku buat tu x de la teruk sangat tapi aku sakit ati la....diorang suruh aku cal sorang mamat nie...dah la aku kurang berkenan dengan mamat yang diorang suruh aku cal tu..dan aku siap bertekak dengan dua mahluk tuhan nie sampaikan aku rase satu aras tiga dapat dengar jeritan suara aku yang sememangnya agak kuat malam semalam.......geram siotttttttt,klu aku tak berjaya dengan cabaran tu..cerita aku akan keluar dalam blog diorang tentang aku suka kat mamat nie tapi yang lagi menyakitkan bende yang diorang nak tulis tu salah dan aku memang x pernah ada hati pun kat budak itp nie....walaupun kadang-kadang aku nampak macam budak liar sebenarnya tidakkkk dan gedik dengan budak laki sebenarnya aku tak nak digelar sombong dengan orang kerana itu pesanan dari mak aku .....mak selalu cakap tempat orang jangan buat sombong kite x de spe2 kat sne tapi aku nie terlebih ramah lak dengan orang...dan lagi satu diorang suruh aku cakap dengan en farhat 5 soalan...yang pertama selamat pagi dan assalamualaikum.yang kedua en dah sarapan,yang ketiga en dah makan tengahhari yang ke empat pulak en dah solat yang terakhir soalan tu adalah bile balik aku kene cakap en terima kasih..hati2 n saye balik dulu...aduihaiiiiiii cbe la korang bayangkan aku kene cakap macam tu!nasib la ianya tidaklah membebankan.......tapi diorang trek aku macam pesalah yang sangat bersalah padahal aku hanya bukak cerita pasal diorang tentang hari sabtu yang miskin dan aku masukkan dalam blog picture diorang,diorang punya la mengamuk sakan malam tadi...tu yang jadi kes aku kene buli..huhuhuhu hahahahaahahahha.yang pasti aku menerima cabaran tu dengan hati yang membara tapi aku berjaya melakukannya....dan aku sangat gembira.....huhuhuhu
ni lah muka-muka yang buli aku semalam.mesti korang x caya kan...tapi itulah realitinya

6 comments:

  1. oooo sempat lagi ko tayang muke2 orang yang buli ko tu ek....

    ReplyDelete
  2. padan muke ko sape soh buli aku.....

    ReplyDelete
  3. Dah gadoh2!!! MISSTANO!!!! Awak dah kenapa? Tanya 5 soalan tu nk dibuat ujian kesopanan terhadap saya ke? Nak kena ni, yang kena buli ngan yg tukang buli ni...... YAYA!!!

    P/S: Kesian yg kena buli tu ye?! Mesti mamat yg dpt call drpd misstano ni perasan gila, jgn main2kan perasaan orang misstano, nanti ada orang akan main2kan perasaan kita jugak......

    ReplyDelete
  4. oldtechie:alaaaaaaa.....pe lak sye pun kene gak...bio la
    orang yang buli saye tu yang kene.....sape soh buli sye

    ReplyDelete
  5. hahhahahaa.....kesiannnnn...

    ReplyDelete