Tuesday, May 5

Ingin Sekali Aku

ingin sekali aku....
berjumpa denganya
kerana
aku rindukannya
sehari tak berjumpa
bagai seminggu lamanya
kancah peperanggan
dihati yang menyesakkan...



ingin sekali aku....
bermimpi indah indah tentangnya
sebangai penyeri malam-malamku yang selalu kosong
dan tidak bererti,

yang selalu bosan.....


ingin sekali aku....
hidup selama-lamanya dengannya
sebangai penyeri hidup
sebangai teman hidupku
sehingga ahkir hayatku
kerana
aku sayang padanya




sajak ini tercipta buat mereka-mereka yang hangat bercinta diluar sana
dan buat si 'die'yang dekat dimata jauh di hati
semoga kau membacanya..........

3 comments:

  1. sajak plak urup2 zaman jahiliah ade ar...

    ReplyDelete
  2. Pe la slah nye sekali sekale...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Font yang awak pilih untuk sajak ni tak kena pasal kat komputer saya cuma tulisan simbol pelik-pelik..... Nak menghayati susah.....

    ReplyDelete