Friday, April 24

semalam

salam,
semalam aku pergi ke padang angsana semperna forum perdana..seperti biasa geng aku yaya dan irni,kami bertiga naik bas pakcik ali.aku n the geng duduk barisan yang ke 4 atau 5,kitorang siap pada pukul 7 dan ada sape ntah cakap majlis mula pukul 9 agak angin aku masa tu..tapi seperti yang aku cakap hidup kena redho.redho adalah ubat yang paling mujarab.itu dipetik dari satu artikal tapi aku dah lupe kalu salah pun sory je la dapat aku katakan..yang paling aku suke bile tengok yaya tengok lelaki yangf muka nya sejuk mate memandang sampaikan,aku yang tengah rakam dia cakap ngan irni yaya boleh tengok pakwe yang sejuk mata memandang tu dan lelaki yang macam ustaz.....a eh boleh lak ea.ceramah yang aku dengar malam tadi sebenarnya aku tak de la fokus sangat banyak main je.topic die x bes lalu..aku dah lupe la topic die,yang si irni lak sibuk nak tanya kat ctu die kte ley masuk tb tu yang aku tak tahan...lagi satu kisah orang kampung hanyalah diantara kami bertiga je yang mengetahuinys,ayat yang irni guna dalam video tu adalah'kite orang kampung baju pun pinjam je..bag pun dah nak putus x mampu nk beli...sume pinjam.lik ganu selalu jual budu nk wat tambang lik jb RM63..kita kan orang susah kais pagi makan pagi,kais petang makan petang...kais malam x mkan pape'.itu antara slot yang kami buat semasa forum perdana semalam.sekian untuk 24/4/09 jumaat 3.14pm

No comments:

Post a Comment