Wednesday, April 29

kenape????????????

aku terlalu mudah untuk percayakan seseorang walaupun aku tidak kenal sangat pada manusia tersebut...walaupun aku tidaklah baik mane tapi aku tak tahu kenape aku selalu beranggapan baik pada setiap manusia.beranggapan baik tu memang sesuatu yang ok...tapi terlalu beranggapan baik amat bahaya....aku jumpe orang yang nampak baik aku terus percayakan orang itu walapun aku jmpe kat tengah jalan @tepi jalan.adakah patut aku buat bergitu??????????manusia kadang kadang taklah boleh percya sangat walaupun kawan sendiri tapi aku selalu baik ngan orang yang aku tak knl...tu kelemahan aku selama aku merantau di tempat orang..selalu aku ke bandar beso aku tak penah nak ingat manusia kat bandar tidak semuanya baik same juga ketika duduk di kampung..adakah patut aku terus percayakan orang hanya 3 saat sahaja????????????????????


sila beri komen anda di bawah

No comments:

Post a Comment