Tuesday, April 28

cinta aku

salam,
wajahnya muncul malam tadi ketika aku penat mejalani hari yang agak memenatkan walaupun aku telah sedikit dapat melupakan die,tapi malam tadi ku dikejutkan dengan miscall dan msg yang datangnya dari si Z...(ya allah semoge jodoh aku panjang dengannya).....aku amat berharap aku dan dia akan bersatu,aku tidak mahu die hilang dari aku,aku amat sayang padanye walaupun sudah setahun kami telah berpisah..aku yakin jodoh ku dengannya..tapi aku tak tahu adakah tekaan hati ku adalah betul atau hanya perasaan aku sahaja..semoge allah mendengar doa aku setiap masa aku mendoakannya.sayang aku sentiasa untuk die.kenape msg yang mlm tadi agak melampau die,mengapa die buat aku cam nie..npe die tak teruskan sikapnya yang mase dulu..aku sedih dalam gembira sebenarnya..aku sedih dan terharu die anto msg cam tu walaupun aku tahu die x de maksud pun buat aku cam tu bagi msg kat aku.tapi aku yang x ley terima terlalu mendalam,hanya seseorang yang die sayang je ley cakap cam tu sebab de timbul rase sayang..aku tak tahu nk luah kat spe..aku sre x de spe yang nk dengar luahan hati aku yang luka nie..(ya allah bantu lah hambamu ini)....ini yang ku harapkan dari die tapi bukan sekarang dengan kerjaya yang lintang pukang lagi aku x nk die yang ske permainankan cinta yang aku nak kesetiaan dari die kejujuran dan dapat membimbing aku ke jalan yang lurus...aku nak die yang bakal menjadi suami aku bukan pakwe semate mata.sedihhhhhhhhhhhh sangatttttttttttttt

No comments:

Post a Comment