Friday, March 13

itpypj












nie aku





saat pertama aku melangkah ke itpypj pada tarikh 16/6/08,10.14 am,aku sampai di itpypj aku rase ni bukan lah kolej tp sekolah
rendah yang tiada penghuni lansung dan ketika itu aku nk balik rumah semule.......
tp pe boleh buat aku terpakse jugak teruskn.hari pertama aku masuk kelas
aku jmpe en aku name die syed ahmad fasharrudin bapak panjang gile name
die.oh lupe lak kt itp aku ambik kos animasi & visual.tp en aku ajo cam mane
nk berniage bukan cam ne nk buat kje ngan lebih tekun dan mengkreatifkn
keje....hahahaha



seminggu aku mskipt aku kene g MWS(minggu wawasan siswa) kt sekakap mersing 4 hari 3
malam dan selame itu gak la aku x mandi air x de....pas 2 penat gilee r.aku ngan kumpulan aku kne guling atas pasi sebanyak 5 ke kiri 5 kr kanan dah la x mandi kene guling lak nasib bek r mase 2 kiorang kene men rakit lah mandi la aku ngan air laut,hehehe bes gak mase 2 tp sekejap je.paling aku ske mase kt sekakap redah hutan kumpulan aku x dapat masuk sampai hujung sebab ari dah lewat benggang gak r aku mase 2.pukol 4.00 pm x silap aku la kan kiorang berkumpul tok balik ke asrama,dalam perjalanan ke asrama sme la kan dalam bas yang aku nek 2 sume tdo termasuk la aku.aku rase sepanjang perjalanan tido penat gilee r.










nilah en yang rejek aku punye keje








sekarang masuk kolej lak yang aku nk citer.....aku di bagi tugas tok buat cd-intraktif en aku soh buat tajuk bebas r kan aku pilih tajuk promosi album hijjaz tp ku tuko sebab x
bes jadi aku buat la tajuk pendrive kingmax yang aku miliki sekarang nipis dan kalis air hehehe



















nielah pendrive yang aku miliki sekarang dan
salah 1 gambo yang de dalam projek aku




kami diberi mase 2bln la kot aku pn dah x ingat.dugaan buat projek cd nie aku rase cam nk pecah je kepale otak aku,aku rase klu korang nk cbe pn bukan setakat pecah agaknye hancur x kepale korang,yang paling aku benci buat projek nioe adalah skrip die sakit ati.skrip btol tp x jadi gak ne la aku x benggang.......pas 2 dalam bulan puasa aku kene siapkan cd 2 sebelom raye en aku nk...geram je aku mase 2,aku bersama 5 lagi kawan aku bukak puasa dalam kelas dengan berbekalkan air milo yang aku bawak dari hostel....kongsi 6 orang tanpe sebutir nasi dan papepn jenis makanan..cian je kitorg mase 2.projek punye pasal x kisah janji siap.malangnye mase 2 en aku x puas ati ngan kje kitorang so kne edit balik 2 lagi la buat aku sakit ati die tgk sikit je terus rejek.selepas 2 bulan aku anto projek 2..terlepas lah aku dri bencana projek yang x siap2 2.kononnye aku prek kat nstp tp aku mlas sebab kat situ banyak orang yang aku x suke jadi aku aku x bleh nk tengok muke diorg t aku nk mrh je...aku rase 2 je la cter kt itpypj......................................sekian.........................................

1 comment:

  1. Keciannya... Tapi itulah dunia study..... hati kena tabah dan cekal....., selagi ada orang masih nak tegur kita, kita terimalah kerana itu maknanya tuhan masih sayangkan kita, tapi kalau dah tak ada orang tegur kita???? Renungkanlah.....

    ReplyDelete