Thursday, March 12

hobi aku







hobi aku nie x la bes sangat la yang pertama aku suke bace novel cinta
lg satu aku ske bace ktab gak tp kadg2 r.2 time aku bsan gilee r aku baru
bace ktb,hehehehe..ktb yang aku bkak adalah.................jeng jeng jeng ktb la
yang aku ske lgi 1 adalah novel bicara hati penulis die damya hanna.cerite die bes gle r
mls lak aku nk cte sal novel 2 klu korg nk tau bace la sndri...

aku ske mkn tp yang spd je la y x bape spd 2 aku lyn ckt2 je
aku ske ckp lapo pahal aku x lapo pn.sal mknan aku x de nk cte r.maknn yang aku plg ske bgger r.



1 lgi yang aku ske wt dgo radio,radio y aku lyn hotfm...coz aku ske dgo ff ngan fbi......
bb diorg bes...................................bsn la klu x dgo mzk,gitu r cternye.lgu y aku ske camelia yang irwanshah nyanyi 2.lrik die ckp kne ngan aku tp radio x sllu r ptrkn.

No comments:

Post a Comment