Wednesday, August 1

Salam,

Baru masuk 12 ramadhan kite puasa tapi aku dah bukak lagu raye....bukan nye aku boleh beraya sakan pun tahun nie....sebab aku berpantang mase rye so...baju raye xde ea untuk tahun nie...huhuhu,sian aku tapi dengan kehadiran si kecil ku mungkin lebih bermakne dari baju rye...hahhaha.pape pun isu rye dimana tetap menjadi perbalahan kecil antara aku n suami,yang die nie lak sibuk nak raye umah mak die dalam aku pantang2 pun sibuk nak aku balik johor jugak rye umah mak die.....tapi xpe masih dalam perbincangan...harap perbincangan nie akan senyap sampai rye makne nye aku rye kat pahang la.....klu laki aku seyap jer....buatnye die bersuara lagi aduiiiiiii pening aku.....kenapa Lagu raye sekrang xsesedap lagu dule ea...same jugak la ngan lagu2 lain.....tapi klu lagu rye nie yang lame2 jugak yang best yang mengimbau kenangan silam...hahaha,(cam dah tua sangt jer aku nie).

No comments:

Post a Comment