Tuesday, October 13

kenduri kahwen yang meriah

salam,

kenduri umah aku telah berlangsung pada hari sabtu yang lepas...maaf jika ada yang terase aku tidak jemput korang di sebabkan bizy gilee r....yang meriahnya penuh dengan gelak tawa..tapi bukan aku yang kahwen waktu tu.....yang kahwen adalah akak aku,ada ke patut die nak aku jadi pengapit die tapi aku yang x nak malu r..aku ne la reti nak buat cam tu....warna tema kami biru hampir semua ahli keluarga kami memakai pakaian yang berwarna biru...semasa akad nikah berlangsung kami yang belah perempuan asyik bising je kat belakang nie..asyik kene mare lagi dengan pok iaitu pakcik ku,hahahahahaha.sebab kami sbuk ambik pic je....majlis tu berakhir pada pukul 3 ptg.time tu aku kene basuh periuk belangga....lepas tu aku pun cabut r...bagi tugas tu pada pengantin lak hahahahahaahaha jahat x aku????????

No comments:

Post a Comment