Monday, April 13

web yola

salam,
kepada sesiapa yang membaca aku punya blog thank to u all...hari aku akan menaip pasal yola.com,apa yang aku tahu pasal yola nie adalah die macam blog jugak tapi lebih senang dari wordpress dan web sites..kerana tool die senang untuk difahami,sesiapa pun boleh membuat yola nie sebab die adalah free...dalam yola boleh buat button @butang la..aku rase dalam mase sehari pun boley buat tetapi aku tidak mempunyai banyak masa dam membuat yola nie,aku rase buat yola tidak susah.sesiapa yang ingin belajar membuat yola.com sila hubungi di talian 0153425869...dan sesiapa yang ingin lawati aku punya yola.com di:


http://miss82tano.synthasite.com

dan sesiapa yang mengambil nombor telepon itu adalah dikalangan mereka yang sayang aku..huhuhuhuhuhuhu,tapi yang malangnya tu no palsu

No comments:

Post a Comment